Ćwiczenia, które wzmacniają mięśnie brzucha, powinny być wykonywane dokładnie w taki sposób, w jaki opisany są w przykładach czy przedstawione są na filmach, ponieważ wykonywanie ich w innych pozycjach, czy bardziej intensywnie, może nam zaszkodzić. Ćwiczenia wzmacniające, to takie, które są czymś pomiędzy fitnessem a pomiędzy budowaniem masy mięśniowej i osiąganiu odpowiedniej rzeźby. Musimy wybierać ćwiczenia, które posiadają cechy rytmiki i są dość szybkie, jednak nie obciążają bardzo ani naszych mięśni brzucha, ani tym bardziej mięśni kręgosłupa. Dobierając ćwiczenia, zwracaj uwagę, dla kogo są one przeznaczone. Najlepiej, jeżeli wybierzesz się na siłownię i zapytasz profesjonalnego instruktora, który dokładnie poradzi Ci jak wzmocnić mięśnie proste a jak mięśnie skośne. Ćwiczenia z instruktorem, dodatkowo motywują i mobilizują do pracy. Jeżeli zdecydujesz się zapisać na siłownię, z pewnością łatwiej będzie Ci regularnie ćwiczyć. Po pierwsze możesz narzucić sobie czas, to znaczy dni i godziny, w których będziesz dbać o swoje ciało. Zawsze możesz użyć podchwytliwych argumentów, na przykład jeśli nie będzie chciało Ci się wybrać na siłownię danego dnia, podpowiedz sobie, że przez to stracisz jedne z zajęć, za które już zapłaciłaś.

nach oben