Natomiast spięcia boczne, wpłyną korzystnie na rzeźbę naszych skośnych mięśni brzucha oraz na tak zwane mięśnie zębate. Dodamy, że mówiąc o spięciach, mamy na myśli tak zwane brzuszki, wykonywane odpowiednio na wprost lub pod pewnym skosem. Kiedy unosimy nogi do góry, na przykład wisząc na rurce, ćwiczymy dolne partie i dolne mięśnie naszego brzucha. To na niej zalega zwykle najwięcej tłuszczu, niestety. Musisz się nastawić na to, że jeśli w tym samym czasie masz zamiar wprowadzić w swoje życie dietę i zacząć uprawiać treningi aerobowe, które mają za zadanie niszczenie tkanki tłuszczowej i jednocześnie rzeźbić mięśnie, może Ci się to nie udać. Jednak zwróć uwagę na to, że tylko prawidłowo, dobrze wykonywane proste ćwiczenia na mięśnie brzucha, mogą sprawić, że będzie on wyglądał jak z okładki czasopism o fitnessie i zdrowym stylu życia. Pamiętaj, że musisz do kwestii swoich mięśni podchodzić z głową. Nie można jednocześnie głodzić się dietą i stawiać na ekstremalny wysiłek fizyczny. Podejmij decyzję: albo utrata tkanki tłuszczowej i fitness, a później dopiero rzeźba, albo ćwiczenia na rzeźbę w mniejszym zaawansowaniu.

nach oben